Drużyny rywalizowały ze sobą nie zapominając o poczuciu humoru i poszanowaniu zasady fair play. Zadania konkursowe sprawdzały wiedzę językową połączoną z elementami matematyki i treściami cyfrowymi m.in. w zadaniu z kodami QR, w których zakodowane były zadania z matematyki w języku angielskim oraz niemieckim.
Umiejętność korzystania z technologii, współpracę w zespole oraz swoją wiedzę językową uczniowie pokazali w grze online z graczami na całym świecie. 1 miejsce: Wiktoria Mikulec, Hubert Okoń, Kacper Rudziński, 2 miejsce: Martyna Ganżumow, Martyna Ziętek, Robert Ślusarski, 3 miejsce: Jakub Somrowski, Bartosz Smyk, Mikołaj Kirkis.
Udział w konkursie pozwolił uczniom rozwijać kompetencje kluczowe z zakresu wielojęzyczności, cyfryzacji, matematyki, dał możliwość rozwoju osobistego i społecznego.
Konkurs przygotowali i przeprowadzili nauczyciele języków obcych: Aleksandra Jurasz-Kozieł, Aleksandra Lezler-Leszczełowska i Piotr Bąkowski.
Tekst: Aleksandra Lezler-Leszczełowska